Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
had het by night nog nooit gezien, en ben blij het te zien. daarenboven een zeer goede foto. wat dat groen cirkeltje is rechtsboven, laat ik aan een professioneel oordeel over , maar vind het wel jammer. iets linkser is er nog eentje, groter, maar minder storend. in PS kan je die rechtse er wel uit doen he, jij zeker...(doe ineens dat takje ook weg dan)
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
prachtig, bijna onecht van kleur zou enkel flare rechtsboven misschien wegwerken.
Wel, ik heb hem wel gezien, doch er bewust voor gekozen hem te laten staan.
De blik loopt langs de trzpkokers omhoog, en daar valt pas die groene bol op.
Flare ? Ruimtetuig? iets anders?
Ik denk dat iedereen die deze foto langer dan 2 sec bekijkt, hem ziet, en zich misschien vragen gaat stellen.
Comment