Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Jammer van de onscherpe cote d'or. Belichting wel geslaagd ook de kleur van de belichting is geod gekozen maakt het minder effen.
[Had eerder zo'n "mignonette" of hoe die chocolade ook mag heten verwacht ipv zo'n groot stuk... Mis ook een (blinkend) lepeltje in de compo ] => imoh
Grts Janvangent
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Als ik eerlijk ben is de koffie gewoon ff gefotografeerd net voordat ik hem ging opdrinken... dus vandaar de niet zo perfecte compo, en het ontbreken van de mignotte
maar toch ben ik er trots op
Canon Eos 350D
onder het motto: al doende leert men
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Dat is ook al iets, dat je trots bent op je eigen werk...
Ik zou er ook trots op zijn... ma idd iets scherper en hij kan zo op de menu-kaart van een taverne
Comment