Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

True Star

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• True Star

heyhey,

Kheb een paar maand geleden nog eens zitten prutsen op de studio op school.Hier is het resultaat.Welke vinden jullie best en welk kan ik nog verbeteren?Zijn deze of

Grtz
    <<Sallyp>>
    Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

www.sallyphotographics.be

Re: True Star

Bij zo'n opnames komt heel wat kijken.
    Van kleur vind ik hem te warm, als hij wat frisser zou zijn zou het geheel beter uitkomen.
    Bij de opnames staan wat scheefjes en dat vind ik hier niet zo op zijn plaats.
    De waterdruppeltjes had ik hier ook weggelaten.
    Je verlichting vind ik wel kunnen. Het degradé-effect is goed, maar zoals gezegd vind ik het geel-roze hier niet op zijn plaats.
    Maar zeker zulke opnames blijven maken.
    Hopelijk ben je hier iets mee
    Steven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven Crabbé
      Het degradé-effect is goed, maar zoals gezegd vind ik het geel-roze hier niet op zijn plaats.
      Maar zeker zulke opnames blijven maken.
      Hopelijk ben je hier iets mee
      Hey,

Men lerares had die kleur aangeraden omdat ze zei dat het bij de kleur van het flesje past.Nu,kvind da ook wel ze.Ze zijn misschien wel iets warm,kan ik daar de volgende keer speciaal op letten? Zo ja,hoe?

Grtz
      <<Sallyp>>
      Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

www.sallyphotographics.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sallypaparazzi
        Hey,

Men lerares had die kleur aangeraden omdat ze zei dat het bij de kleur van het flesje past.Nu,kvind da ook wel ze.Ze zijn misschien wel iets warm,kan ik daar de volgende keer speciaal op letten? Zo ja,hoe?

Grtz
        <<Sallyp>>
        Kijk misschien eens naar een paar foto's op mijn website onder de rubriek product. Dit is de manier waarop ik producten fotografeer, ik zeg wel niet dat het de juiste is. Producten fotograferen is een zéér moeilijk onderwerp, ik probeer ze er zo zuiver mogelijk op te krijgen
        Steven

Comment

Heel verdienstelijke poging in een zeer moeilijke tak binnen de fotografie
          Recht, scheef en wat nog allemaal . je moet weten dat dit voor de echte campagnes met technische camera's, grootformaat, middenformaat en digitale ruggen gedaan wordt.
          Ik vind jou poging dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso
            Heel verdienstelijke poging in een zeer moeilijke tak binnen de fotografie
            Recht, scheef en wat nog allemaal . je moet weten dat dit voor de echte campagnes met technische camera's, grootformaat, middenformaat en digitale ruggen gedaan wordt.
            Ik vind jou poging dus
            Op die TC zou terug graag eens werken
            Steven

Comment

Working...
            X