Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
8 jarige studente macro-fotografie ... wat zij er van heeft gemaakt!
Re: 8 jarige studente macro-fotografie ... wat zij er van heeft gemaakt!
8 jaar en in de hof...Wens haar maar dikke proficiat...ne kus van de juffer en een bank vooruit.
Hopelijk blijft haar interesse...misschien een tweede mpke in wording.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Heel mooie plaat, inderdaad, maar de context kennende, de leeftijd dus, maakt deze toch wel héél bijzonder.
De dochter mag fier zijn op de plaat en de mama mag fier zijn op de dochter
Proficiat
proficiat aan abi voor haar eerst HoF plaatje
al hield ik mijn eigen hart vast toen ze op de straat foto's stond zonder een volwassene bij haar, voor deze foto's zonder een oog op het voorbijkomende verkeer
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Hier moet ik even op reageren want dit is onterecht. Ik heb Dirk HOREN van zijn oren maken tegen haar dat ze aan de kant moest gaan staan, hij had haar wel degelijk voortdurend in de gaten daar, en ik kwam een heel eind achter, dus t'ging behoorlijk luid! Bijkomend het feit dat 'r geen verkeer op de weg was en ik haar van ver zag net als de weg en geen enkele seconde 'r sprake is geweest van gevaar! Geen bezwaar tegen opmerkingen maar dan vraag ik mij als eerste af ... als je het zo gevaarlijk vond, waarom greep je dan niet in? ... Als ik een gevaarsituatie zie in combinatie met kind ga ik toch reageren, da's puur instinctief!
Comment