Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

8 jarige studente macro-fotografie ... wat zij er van heeft gemaakt!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 8 jarige studente macro-fotografie ... wat zij er van heeft gemaakt!

Proficiat aan je dochter met haar HOF!
    groeten, Kristof
    Canon EOS 5D mkII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      is hier op BD al meer gebeurd..!
      grt,bouk.
      oa bij mij hè bouk
      het meisje heb ik ook al een paar keer gezien op SD dagen ,en altijd met fototoestel in de hand ,jong geleerd is ....
      proficiat

Comment

Erg knap voor een 8-jarige.
        In SC kunnen ze nog van haar leren

Comment

8 jaar en in de hof...Wens haar maar dikke proficiat...ne kus van de juffer en een bank vooruit.
          Hopelijk blijft haar interesse...misschien een tweede mpke in wording.

Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

ik vint het mooi in ik ben blij dat ik hewonnen ben.

Comment

Een dikke proficiat aan Abi, met haar prachtig Hof-plaatje
              GROETJES ROSIE
              Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
              panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

ne dikke proficiat met je HOF
                groetjes Ingrid

Comment

Heel mooie plaat, inderdaad, maar de context kennende, de leeftijd dus, maakt deze toch wel héél bijzonder.
                  De dochter mag fier zijn op de plaat en de mama mag fier zijn op de dochter
                  Proficiat
                  Master the craft, and the art will follow.
                  Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                  http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

Comment

proficiat aan abi voor haar eerst HoF plaatje
                    al hield ik mijn eigen hart vast toen ze op de straat foto's stond zonder een volwassene bij haar, voor deze foto's zonder een oog op het voorbijkomende verkeer
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Hier moet ik even op reageren want dit is onterecht. Ik heb Dirk HOREN van zijn oren maken tegen haar dat ze aan de kant moest gaan staan, hij had haar wel degelijk voortdurend in de gaten daar, en ik kwam een heel eind achter, dus t'ging behoorlijk luid! Bijkomend het feit dat 'r geen verkeer op de weg was en ik haar van ver zag net als de weg en geen enkele seconde 'r sprake is geweest van gevaar! Geen bezwaar tegen opmerkingen maar dan vraag ik mij als eerste af ... als je het zo gevaarlijk vond, waarom greep je dan niet in? ... Als ik een gevaarsituatie zie in combinatie met kind ga ik toch reageren, da's puur instinctief!
                      Last edited by Sonjabelgium; 27 juni 2013, 09:07.
                      Webstek in opbouw

Comment

proficiat

Comment

Working...
                        X