Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD modelwagentjes Mol

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD modelwagentjes Mol

Nog 3 wagentjes, maar dan van de voorkant gezien.

SKurt

Het valt me op dat we nogal veel de achterkant van die wagens zien van die SD?

Met vriendelijke groeten,
    Bernus

Re: SD modelwagentjes Mol

knappe foto's jammer van die meneer zijn hoofd op de laatste

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bernus Bekijk bericht
      Nog 3 wagentjes, maar dan van de voorkant gezien.
      Lijkt mij meer van de bovenkant te zijn
      In elk geval knappe foto's. Die duiveltjes zijn aartsmoeilijk te fotograferen.
      Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
      BD0993BE
      Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

't Zal wel nie zijn dat het makkelijk is die dingen vast te leggen. Een standaard wagen, out of the box kan 60 kmh/uur halen. En groot zijn ze ook al niet, probeer ze dan maar eens zuiver te passen met je "kodaksken"!!!

Bij de tweede mooie foto zie je trouwens dat de banden zich "opblazen" (ze worden smaller en hoger) door de snelheid van het ronddraaien van de wielen, als de banden niet goed gelijmd zijn vliegen ze er zo af. (platte tube :-p)
        Wel tof, de meegtrokken foto terwijl de auto neerwaarts gaat, precies of de wagen de volgende moment zich de grond inboort :-)

De eerste is een toffe, spijtig dat er van die tweede wagen niet meer te zien is.

Ja, derde is idd spijtig van het hoofd. (straks krijgt ie nog zo'n wagen tegen zijn bielde )
        SKurt.be
        www.SKurt.be

Comment

ik heb nog jaren met zulke wagens gereden hier mis ik toch wel ergens de actie kon je niet wat hoger bovenaf ?
          groetjes antony

Comment

Leuk evenement hé...ik was ook aanwezig en heb nog een site gevonden waar leuke foto's waren te vinden.

natwork.be fotografie en visagie met passie

Comment

Working...
            X