Na meer dan een week afwezigheid op BD, en toegegeven... een beetje "fotomoeheid" (die 3.000 foto's die ik de voorbije weken genomen heb, waren een beetje van 't goede teveel), toch even tijd gezocht om een paar fotootjes te zoeken van de SD om online te zetten. Heb niet alles op BD doorlopen, dus 't kan zijn dat je al gelijkaardige gezien hebt... (heb je wel eens met langzaam haasten )
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD Opaalkust - De weg van het water
Collapse
X
-
-
Re: SD Opaalkust - De weg van het water
3 mooie strandplaatjes, de eerste heeft mijn voorkeur wegens de gesatureerde kleurenBD0497BE : Nikon body + glas
www.RudyVerrijt.info
-
Ben voor het derde, echt de scherpte waar het moet, iedereen loopt erover maar weinig mensen zien het.DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
BD0941BE website: www.fotoplezier.be
Comment
-
Mooie serie
misschien bij de 1e foto een klein beetje aan de onderkant weghalen
mvg
Antoine
Comment
-
-
heel mooie reeks Chris voorkeur naar je derde
enkel twee is stroomopwaardsmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Zeer mooi gezien Chris, mooie plaatjes, van de eerste heb ik de " making off " waarbij dat jij mooi in het zand ligt als je wilt zet ik 'm erbij ...Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards
Comment
-
-
1 : Super ! Direct zin om het water in te lopen met de armpjes open
2 : Hmmm ligt me niet...
3 : heb ook zo eentje proberen maken op SD Zwin maar hij had er dus ZO moeten uitzien
De trofee gaat dus naar 3 !Canon 40D - Lenzen : Canon 70-200 2.8 - Sigma 18-200mm OS f3.5-5.6 - Sigma Macro 50mm f2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk berichtMooie reeks, kleuren en compo
Zijn dit de foto's?
Comment
Comment