Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Mechelen - De geheimen van de toren onthuld

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: SD Mechelen - De geheimen van de toren onthuld

wow, wist niet dat ge vanop dat torentje onze hoofdstad kon bewonderen - knappe reeks

Comment

Een mooi album Ludo. De beiaard is heel knap in beeld gebracht met een mooie belichting.
      [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

wow die eerste vind ik echt prachtig!!
        ~TDN
        fotoblog: www.tdn9.be

Comment

deze heb ik schijnbaar gemist, gelukkig is er de hof die we kunnen raadplegen daarvoor
          Prachtige opnames!

Comment

Fascinerend dat je de zendmast in Sint-Pieters-Leeuw (300m hoog!) vanop Sint-Rombouts kan zien!

Comment

Het was dan ook een adembenemend uitzicht. En de lucht was ook in z'n element met die mooie goude kleur .

Volgens onze gids konden we die dag verder kijken dan op een mooie zomerdag...
              Groeten,
              Ludo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludo Bekijk bericht
                Het was dan ook een adembenemend uitzicht. En de lucht was ook in z'n element met die mooie goude kleur .

Volgens onze gids konden we die dag verder kijken dan op een mooie zomerdag...
                Als ik die foto's zie, merk ik dat jullie heel veel geluk gehad hebben, want dat is echt wel een uitzonderlijk goede zichtbaarheid. Heb je geen panorama foto genomen aan de andere kant?, Met zo'n zichtbaarheid, moet Antwerpen en de centrale van Doel, toch ook zichtbaar geweest zijn.
                Prachtig in elk geval, ook al heeft Mechelen niet veel geheimen meer voor me, ik heb bij het zien van de foto's spijt dat ik er niet bij was.

Comment

Working...
                X