Een kapelletje op een uitstekende rots in de Algarve.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nossa Senhora da Rocha
Collapse
X
-
-
Re: Nossa Senhora da Rocha
Moeilijk kiezen deze keer, maar ik ga voor nr.1 een topper
Nr, 3 is ook echt mooi, maar de kapel is minder goed te zien, en de zee is op het moment niet zo helder als bij foto nr.1, wel meer diepte in de foto doordat het strand goed te zien is.....
mvg, drh
Comment
-
-
Mooie reeks
Ook zeer mooie kleurenMijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
Alle drie goed, zou niet weten welke te kiezen....
DirkNikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod
Comment
-
Vicky, als je zo doorgaat weet ik niet waar we gaan eindigen???
Hoeveel had je er....en ze worden langs om mooier... dan zijn we nog de ganse zomer zoet!D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment
-
-
'k heb er nog veel in voorraad dus als jullie het niet moe worden kunnen er nog wat volgen
Schitterende reeks! En als ik moet kiezen nr.1, euhhhh nr.2, of nee toch maar nr.1 of toch maar .......
Grtz,F@bke
Iets niet weten is gewoonlijk een stadium op weg naar nieuwe kennis.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
Mooie reeks en een boeiende omgeving, goede kontrasten.
Comment
-
Waw, alle drie mooi, vooral 1 en 3 voor mij, tussen die 2 kan ik niet kiezen...
Die fotos zien er gewoon gelikt uit, prachtige kleuren, niks van korrel, alles supersmooth...filters gebruikt ?
Tot nog toe vind ik dat met mijn 350D mijn fotos soms een beetje flets zijn en er korrelig uitzien, zelfs met pola-filters op ISO100...maar tzal aan bij liggen wss.
Waarschijnlijk ook prachtige locatie bij een zonsondergang....
Comment
Comment