Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stilte voor de storm
Collapse
X
-
-
Re: Stilte voor de storm
Mooi gedaan, de dreigende lucht en het eenzame bloempje.
Naar compositie toe zie ik wel liever horizontale foto's bij landschappen, maar gezien het hier nietecht een landschap betreft heb ik er niet zo'n probleem mee.
-
Inderdaad zonder die horizon in de verte had de foto nog meer indruk gemaakt dan nu.
Mooi gekozen onderwerp en super mooie DOF. (Ik hou nu eenmaal van klaprozen.)
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Mooi!!
De onscherpte in het graan en wolken zorgen er voor dat alle aandacht naar het poppie gaat...Knap..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Knap hoor
Comment
-
-
Mooie opname met die dreigende lucht en de klaproos springt eruit
Kan wel volgen wat de horizon betreft
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Knappe combinatie doormiddel van de klaproos! Nog maar eens je moet het maar opmerken,!
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y550-L01 met Tapatalkvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
die extra horizon is idd. een beetje jammer, voor de rest een uitzonderlijke plaat met mooie contrasten.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
merci voor al deze beoordelingen en commentaar
idd spijtig van de horizon
tog merci om dit te vermelden en al doende leert men
Comment
-
-
Voor mij een beetje " bevreemdend " ... Die eenzame klaproos haarscherp en dan de dreigende onscherpe massa wolken erachter.
Het geeft mij een beetje het gevoel alsof er twee foto's op elkaar geplaatst zijn, uit vorige commentaren kan ik afleiden dat dit niet het geval was.
Voor mij kunnen beiden, met of zonder horizon.
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
Update is veel beter! Misschien een vierkantige uitsnede zou hier nog beter passen. Voor mij is er hier wat te veel lucht. Mooie foto met die beperkte dof!
Comment
Comment