Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
deze weet ik niet staan. is wel een mooie.
zou een beetje minder gras en een beetje meer lucht niet net iets beter zijn ? Alhoewel, dat beetje wringen vind ik eigenlijk ook wel tof.
Mooi, eenvoudig van beeld daar hou ik van!!
Idd misschien een andere uitsnede met enkel een paar cm minder gras
Frans, jij mag van mij iedere dag naar de bakker gaan hoor!
Dan kunnen we iedere dag genieten van zo'n mooi ochtendplaatje
Gr Katrien
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
deze weet ik niet staan. is wel een mooie.
zou een beetje minder gras en een beetje meer lucht niet net iets beter zijn ? Alhoewel, dat beetje wringen vind ik eigenlijk ook wel tof.
Gras kan er nog gemakkelijk af
De lucht daar ben ik misschien wat karig mee geweest omdat ze zo weinigzeggend was
een volgende keer is het weer niet zo mistig waardoor je in de bg weer veel meer rommel krijgt.
Je weet dat wel zijn, dat is dicht bij Troostenberg, daar waar je bidon altijd uit zijn houder vliegt
misschien heb jij dan meer oog voor je bidon hé
Zeer mooie fotogenieke boom heb je hier gevonden Frans
Prima vastgelegd met die mistige troosteloze sfeer
Moet wel een leuk projectje zijn om deze in de vier seizoenen vast te leggen (er moet dan uiteraard wel een duidelijk verschil zijn in de seizoenen, niet makkelijk tegenwoordig)
Aan het gras zou ik niet aankomen, daarentegen heb je wel gelijk wat de lucht betreft, daar ben je wat gierig geweest.
Persoonlijk zou ik de vignetering wegwerken.
En anders, mooie foto in een schitterende sfeer vast gelegd.
Ik zit in spanning te wachten op uw klaprozen Frans, daar ben je nog altijd mijn favoriet in.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Ik vind het hier niet storend dat die wat krap in het kader zit...Aandacht gaan nu inderdaad volledig naar de boom...Knap sfeertje door de mist...Mooie Frans..
Comment