Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Deze zou het in een fotoclubje als het onze uiteraard ook zeer goed doen.
Vandaar dat ik niet verwonderd ben dat hij in het hofje terecht kwam
Dikke proficiat
Van sommige foto's denk/weet je inderdaad dat ze er wat uitspringen. Meestal is dat al op het moment dat je bezig bent. Soms valt dat dan achteraf tegen, soms valt het mee.
Op deze ochtendsessie was het wel heel erg de moeite, eerst een foto die nog moet komen (maar die ik nog steeds moet laten rijpen, er is iets met het kleurgevoel), de boom met de maan, dan deze (en zijn maatjes).
Hetgene ik uit deze ochtend geleerd heb, is vooral : sta vroeg op ! De natuur pinkelt zo veel mooier in het ochtendgloren, zelfs dan het avondgloren. Geen gemakkelijke opdracht voor een nachtmensch als ikke.
Bedankt aan het HoF-commitee om mijn foto eruit gepikt te hebben, en bedankt aan allen voor de fijne commentaren !
(er komt nog een laatste foto aan van deze sessie, maar die moet nog wat rijpen, nog even geduld
Comment