Het licht was niet fantastisch en sneeuw... marginaal. Dan maar een andere benadering met rijp:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Simpel
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Simpel
Dit gras mooi in beeld gebracht.
Comment
-
Mijn mening doet er niet toe, maar zou er het groen bovenaan wegcroppen en dan in het groot aan de muur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk berichtMijn mening doet er niet toe, maar zou er het groen bovenaan wegcroppen en dan in het groot aan de muur.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Naar ik begrijp vinden sommigen dat er een stukje van de bovenkant af moet, om de blik op het gras te houden. (en niet naar boven afdwaalt)
Als ik scrol, ontstaat naar mijn idee een beeld alsof een gigantische maaier het gras heeft afgemaaid.
Om de blik laag te houden, is het misschien een idee om de achtergrond wat minder groen te maken, en de donkere delen wat op te lichten ?
Voor de rest mooie foto.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtNaar ik begrijp vinden sommigen dat er een stukje van de bovenkant af moet, om de blik op het gras te houden. (en niet naar boven afdwaalt)
Als ik scrol, ontstaat naar mijn idee een beeld alsof een gigantische maaier het gras heeft afgemaaid.
Om de blik laag te houden, is het misschien een idee om de achtergrond wat minder groen te maken, en de donkere delen wat op te lichten ?
Voor de rest mooie foto.
Op deze manier geeft de foto wel een mooi beeld van ietwat vergraste heide met op de achtergrond het grotere probleem, namelijk boomopslag.
Daarom heb ik het zo gelaten.
Comment
Comment