Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Einruhr
Collapse
X
-
-
Re: Einruhr
Mooie opname Raymond en een goede keuze (voor mij althans) om deze verticaal te nemen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Erg mooie compo, en ik denk ook een goede keuze voor het formaat.
De bewerking vind ik gedurfd, maar ik vind het in ieder geval mooi.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Door de ruis lijkt het wel tijdens een sneeuwbui genomen.
Ik vind de bewerking niet zo geslaagd maar dat ligt misschien aan mijn smaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtDoor de ruis lijkt het wel tijdens een sneeuwbui genomen.
Ik vind de bewerking niet zo geslaagd maar dat ligt misschien aan mijn smaak.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Lijkt een beetje een op een schilderij zo...Vind het zeker wat hebben...Mooi.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtLijkt een beetje een op een schilderij zo...Vind het zeker wat hebben...Mooi.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht.... en de "ruis" die men denkt waar te nemen is geen ruis...
---
vind het een mooi maar ook wat vreemd plaatje.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtde "ruis" die men denkt waar te nemen is geen ruis. Smaken verschillen duidelijk - in alles !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtwat is het dan...?
---
vind het een mooi maar ook wat vreemd plaatje.
grt,bouk.Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk berichtHet lijkt toch sterk op ruis ,gelukkig dat smaken verschillen zou anders maar saai zijn ,en eentonig niet te vergeten.
Bouk en Stefan eveneens bedankt voor de reactie.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Mooi rustgevend en zorgt voor wat afkoeling.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtLijkt een beetje een op een schilderij zo...Vind het zeker wat hebben...Mooi.
Comment
Comment