Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie compositie, met beetje mysterious sfeer. Wat ik niet goed verstaan is waarom, (als jij toch zo veel moeite heeft gedaan om drie opnames op statief te maken) jij niet tegelijk een extra opname maakte om de uitgebrande stuk lucht weg te blenden.
Mooie compositie, met beetje mysterious sfeer. Wat ik niet goed verstaan is waarom, (als jij toch zo veel moeite heeft gedaan om drie opnames op statief te maken) jij niet tegelijk een extra opname maakte om de uitgebrande stuk lucht weg te blenden.
Om de simpele reden dat het niet uitgebrand is, er is zelfs nog ruim een stop speling, althans in het oorspronkelijke bestand.
Het is pas nadat ik de opname geschikt maakte om hier te kunnen posten dat het is misgelopen.
Van 40Mpx naar 1Mpx en afzakken naar sRGB, dat heeft zo zijn gevolgen. En nu ik het hier op een 8bits-scherm kijk is die uitgebrande lucht er inderdaad over.
Ik plaatste nog maar enkele foto's en ik ben eigenlijk al telkens ontgoocheld als ik de 1024x1024 versie zie. Ik denk dat ik me daarom maar weer ga beperken tot prentjes van anderen bekijken.
Bedankt voor je reactie. Succes verder, mooie site heb je trouwens.
Comment