Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
fantastische wolken en kleuren in de lucht
toch mss nog even de blending herbekijken, het water onder de zon is nogal donker tov de rest van de zee, links vd zon is het water dan weer lichter dan de rest.
hopelijk vind je m'n kritische blik niet (te) erg Patrick
.......
toch mss nog even de blending herbekijken, het water onder de zon is nogal donker tov de rest van de zee, links vd zon is het water dan weer lichter dan de rest.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik had het over die donkere voorgrond maar door nog een paar keer terug te komen kijken stoort het in die mate niet dat het wel diepte geeft.
idd Pascal ,ik had even getwijfeld om de voorgrond wat lichter te maken maar bewust niet gedaan omdat ik het geen meerwaarde vond ,integendeel zo gaat de aandacht rechtstreeks naar die mooie wolkenlucht wat mijn bedoeling was
Comment