Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ochtend spoor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ochtend spoor

Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
    bedankt voor de fijne comments op de foto.

Wat betreft het gevaar: als je een de straat oversteekt aan een spooroverweg en je draait je 45 graden, drukt af (dat duurt ongeveer 2 seconden) en stapt verder valt dat gevaar heel goed mee hoor. Het is een pak gevaarlijker om bijvoorbeeld de bouwelsesteenweg vlakbij over te steken. Of fietsen in stad Antwerpen bijvoorbeeld. Het is maar hoe je het bekijkt.
    let toch maar goed op hoor, een gewone trein heeft al gauw een snelheid tussen 130 en 160 km/u, dat is toch een pak sneller dan een auto op een steenweg en is ook een heel pak stiller dan een auto, zo is een trein heel snel en onverwachts bij jou!
    maar wat slechter is, is dat wanneer de treinbestuurder je in het spoor ziet, hij een een noodremming gaat maken en zal hij vertraging oplopen, alsook al de treinen erna en als ze je dan kunnen strikken gaat dat je beste dag niet zijn, je gaat vervolgd worden en de kosten van vertraging lopen heel snel op!
    groeten, Kristof
    Canon EOS 5D mkII

Comment

Het is alleszins een hele knappe foto!

Comment

Toffe foto met bijhorend lijnenspel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
          ... als je een de straat oversteekt aan een spooroverweg ... valt dat gevaar heel goed mee hoor.
          't Is trouwens een bewaakte overweg, als ik het goed heb (ik woon ook in de buurt).

Heel knappe foto!
          www.peterwagemans.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peter.wagemans Bekijk bericht
            't Is trouwens een bewaakte overweg, als ik het goed heb (ik woon ook in de buurt).

Heel knappe foto!
            Dan is dat 100% veilig
            groeten, Kristof
            Canon EOS 5D mkII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
              Dan is dat 100% veilig
              Ja natuurlijk is dat een bewaakte overweg, ik ben mijn leven nog niet beu hoor jongens. Ik begreep al niet goed meer waar iedereen zich zo druk over aan het maken was maar wilde ook geen oeverloze discussie.
              Oef dat is dan opgelost
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

Comment

Toch nog even over de veiligheid.
                Niets duidde erop dat de foto vanaf een "automatische" overweg was genomen, vandaar mijn bezorgdheid.
                Ik dacht dus dat je de foto in volle baan had genomen en dat is en blijft gevaarlijk.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Toch nog even over de veiligheid.
                  Niets duidde erop dat de foto vanaf een "automatische" overweg was genomen, vandaar mijn bezorgdheid.
                  Ik dacht dus dat je de foto in volle baan had genomen en dat is en blijft gevaarlijk.
                  Idem hier, vandaar ook mijn bezorgdheid, bij deze is dat opgeklaard, dat wil ook zeggen dat je foto het juiste gevoel geeft
                  groeten, Kristof
                  Canon EOS 5D mkII

Comment

Working...
                  X