Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind het contrast tussen wolken en voorgrond te groot.. Daarom weet ik niet goed of ik hem de moeite vind..
Het is wel goed gezien zoals altijd maar ik blijf met een strange gevoel. En dat na een paar keer komen kijken.
Smaken verschillen he...maar het blijft een specialleke.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
dat is een mooie hoor Frans ,knap contrast in die wolken ,mooi met die kleine mensjes erbij ,prachtig
blijkbaar mooi weer gehad ginder
Het weer viel daar mee maar boven op de Teide hingen bijna altijd zware wolken.
Iets eerder was ik van de NO-kant van het plateau waar het serieus regende naar het ZW gereden waar de zon nog van de partij was maar je voelde u daar zo dicht bij de wolken, gans anders dan bij ons in ons lage landje
mooi; al mag je van mij de berg ook in de linkeronderhoek laten beginnen.
misschien vind Pascal hem dan ook mooier/beter.
grt,bouk.
Ik vind het effect dan helemaal verloren gaan hoor bouk, er schiet mij echt te weinig "wereld" over in dat geval en die mensjes worden minder nietig op een kleiner wereldje
ook mis ik dan die voor mij leuke kronkel in dat pad ...
ik denk ook niet dat het hem daar zit bij Pascal en om hem te citeren "smaken verschillen" en daar kunnen we alleen blij om zijn
Ik vind het effect dan helemaal verloren gaan hoor bouk, er schiet mij echt te weinig "wereld" over in dat geval en die mensjes worden minder nietig op een kleiner wereldje
ook mis ik dan die voor mij leuke kronkel in dat pad ...
Comment