Westerschelde nabij Walsoorden tijdens het ochtendgloren. Alvast bedankt voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
smoky horizon
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: smoky horizon
Tof zo met die stoompluimen aan de horizon.
Zou misschien overwegen om te croppen tot net boven de 3e steen, vind het dan net een wat rustiger beeld worden.
Omdat een beeld meer zegt dan woorden. HIER zoals ik het zou doen, ook iets meer verscherpt en verzadigd. Misschien dat je het niks vind, dan haal ik hem weer weg.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Ik ga mee met de pano versie van Jos.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Ik twijfel toch een beetje tussen het origineel en de pano van Jos. De pano geeft wat, maar neemt ook.
Wel een fijne foto. Alleen zit er een bepaalde kilheid in.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
raar/vreemd/mooi...
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtZou misschien overwegen om te croppen tot net boven de 3e steen, vind het dan net een wat rustiger beeld worden.
Omdat een beeld meer zegt dan woorden. HIER zoals ik het zou doen, ook iets meer verscherpt en verzadigd. Misschien dat je het niks vind, dan haal ik hem weer weg.
gr. Niek
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtIk twijfel toch een beetje tussen het origineel en de pano van Jos. De pano geeft wat, maar neemt ook.
Wel een fijne foto."If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
Ik had hier heel anders gefotografeerd .
Ik zou geen voorgrond bijgenomen hebben...enkele stappen vooruit dan had je zand en/of water samen en met die speciale wolken had je een heel ander beeld.
De wolken zouden de volle aandacht krijgen, je foto zou veel rustiger zijn om naar te kijken. Maar dat is alleen mijn mening hé!
Ook de kleuren lijken mij zo grauw...was het toen zo?
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht.
Ook de kleuren lijken mij zo grauw...was het toen zo?
Gr Pascale
Voorgrond heb ik bewust meegenomen omdat dit kenmerkend is voor de omgeving daar. Verderop trouwens een grote blubberzooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niek Goossen Bekijk berichtIn feite was het nog bijna pikke donker.
Voorgrond heb ik bewust meegenomen omdat dit kenmerkend is voor de omgeving daar. Verderop trouwens een grote blubberzooi.
Gr Pascale
Comment
Comment