Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ik vind het een zeer knappe foto ,al moet ik bouk een beetje bijtreden ,zou volgens mij nog sterker zijn moest je 6 meest opvallende bomen mee in je scherptegebied hebben gehad en vanaf daar buiten de DOF,miss ook nog wat blauw uitfilteren
Over DoF valt natuurlijk te twisten, wat nu onscherp in de achtergrond is zou ook wat nadrukkelijker in beeld zijn...was voor hier dan niet mijn keuze, maar had misschien wel goed gekund. Beetje blauw hier mag juist wel, sneeuw is maar zelden echt wit en kleurt aan de schaduwzijde van de zon juist vaak wat blauwig.
dank voor de reacties!
Groetjes,
Loulou
Oorspronkelijk geplaatst door LoulouBeaversBekijk bericht
Over DoF valt natuurlijk te twisten, wat nu onscherp in de achtergrond is zou ook wat nadrukkelijker in beeld zijn...was voor hier dan niet mijn keuze, maar had misschien wel goed gekund. Beetje blauw hier mag juist wel, sneeuw is maar zelden echt wit en kleurt aan de schaduwzijde van de zon juist vaak wat blauwig.
dank voor de reacties!
Groetjes,
Loulou
even eigen correctie doorvoeren ,had daarjuist uw foto bekeken vanop mijn laptop ,hier op mijn PC oogt hij heel wat minder blauw ,nochtans beide gekalibreerd ,hier oogt de sneeuw natuurlijk van kleur
Comment