Niet schotland, maar de hooglanden van IJsland. Een leegte van steen, lava en sneeuw.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Evening in the Highlands
Collapse
X
-
Evening in the Highlands
Niet schotland, maar de hooglanden van IJsland. Een leegte van steen, lava en sneeuw.
vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----Labels: Geen
-
-
Re: Evening in the Highlands
Een leegte, waarbij ook die besneeuwde berg niet echt uitkomt.
De harde kleur van de lucht trekt alle aandacht. Denk dat ik een crop zou durven voorstellen tot onder die donkere grote wolk.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtheel knap licht, maar hij komt mij eerlijk gezegd een beetje zwaar over. Als ik de kleuren desatureer vind ik hem veel beter overkomen...
Voor de rest een knappe foto.
greetz
CheetaLight travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Comment
-
vind hem heel mooi, maar is idd nog beter met minder kleursaturatie (heb hem even bewerkt met -15 aan vibrance en is beter)groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Mmm lastig, vind de kleuren eigenlijk wel mooi, vooral het contrast, tussen het warme licht op de voorgrond, en de blauwe lucht kijkt wel lekker, voorstel van Danny om te croppen is denk ik wel een goed idee.
Wel een hele mooie foto.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Echt veel teveel contrast....dichtgelopen schaduwen en uitgebrande vlekken op de berg waardoor het moeilijk te zien is waar de berg stopt en de lucht begint. Niet echt één van je betere.Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
Comment