Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aankomend buitje
Collapse
X
-
-
Re: Aankomend buitje
Chris,
Bedankt voor je reactie.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Pascal, bedankt voor de goede tip.
Heb met het aanpassingspenseel in LR de voorgrond en onderste stuk lucht een warmere WB ingeschilderd.
In werkelijkheid waren de kleuren nog wel wat aan de koele kant, maar de foto is wel mooier geworden zo. Althans vind ik dan.
Heb nog wel landscapes maar dat is naar de andere kant toe gefotografeerd, zal kijken of hier wat tussen zit.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Welke lens is dit? de Tokina 11-16? Heb hem ook nog maar net en 'k vind hem echt een zaligheid...Enkel zeer, zeer flare gevoelig...
Mooie compo en foto met goede diepte!
Enige wat ik nog zou doen, is er een klein beetje rood uit halen en een heel klein beetje geel bij. Vind dat de kleuren dan "natuurlijker" ogen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtWelke lens is dit? de Tokina 11-16? Heb hem ook nog maar net en 'k vind hem echt een zaligheid...Enkel zeer, zeer flare gevoelig...
Gevoeligheid voor flare had ik al heel veel gelezen, maar is dit niet een beetje een eigenschap van de meeste extreme groothoek lenzen?Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Ik ga ook voor de update...maar de li kant(bija overbelichte gedeelte) vraagt te veel aandacht.
Gr Pascale
Comment
-
-
Jah... hetzelfde licht als bij dat huisje he...
Eén van jouw mindere hoor...
Comment
Comment