Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
vreemd licht
zou in de rechterkant vd de wolken nog ietsje meer hoge lichten optrekken .
heb wat gescrold en zonder de voorgrond lijkt dit nog meer spectaculeir en dan nog de saturatie vh het dak wat omhoog en je krijgt echt een bizar plaatje ......alles mijn mening hoor
Vind de lucht wel knap maar raar van kleur..heb je die bewerkt?
Kan het ook zijn dat je het stalletje wat opgehelderd hebt?
Vind het anders wel mooi van comp.
Gr Pascale
Vind de lucht wel knap maar raar van kleur..heb je die bewerkt?
Kan het ook zijn dat je het stalletje wat opgehelderd hebt?
Vind het anders wel mooi van comp.
Gr Pascale
Je hebt arendsogen Pascale: de lucht is bewerkt en het stalletje is een klein beetje opgelicht. Proficiat met je diagnose.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik zie hier duidelijk resten van een blend waardoor het geheel wat onnatuurlijk over komt.
Dit is geen blend Pascal, het is één opname maar ik heb misschien de lucht iets te fel bewerkt waardoor het wat onnatuurlijk overkomt.
Een blend, of een selectie met lokale bewerking van de lucht...
Er zit duidelijk een halo rond de boerderij en de bomen aan de horizon.
Anders een heel mooie plaat, met een sprekende compo
..of zoals de TS aangeeft te veel bewerkt en dan kan je selectief din LR of andere troep dodge and hurt doen....Jammer want Eddy ....dit is niet je beste bewerking hoor.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment