Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Erg mooi. Schitterende dreigende luchten, en dan die regen in de BG, zeer knap weergegeven. Er lijkt wel wat lensvervorming in de foto te zitten. Foto lijkt een beetje bol te staan.
Erg mooi. Schitterende dreigende luchten, en dan die regen in de BG, zeer knap weergegeven. Er lijkt wel wat lensvervorming in de foto te zitten. Foto lijkt een beetje bol te staan.
Nee hoor mooi gecorrigeerd maar landschap is licht golvend ( heuvelland )
Weer echt mooie omstandigheden en lucht maar de compositie is maar matig. Het is net of je dat moment met die omstandigheden wel moet vastleggen maar niks hebt als onderwerp, dus dan zo maar...
Weer echt mooie omstandigheden en lucht maar de compositie is maar matig. Het is net of je dat moment met die omstandigheden wel moet vastleggen maar niks hebt als onderwerp, dus dan zo maar...
Ik zie het juist andersom. De bewerking is iets te HDR voor mijn smaak, maar ik vind de compositie wat hebben. De beweging van het gras is voor mij een belangerijke voorgrond element die goed meewerkt met de beweging in het lucht.
Comment