Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Eerlijke gezegd mis ik hier toch wat details in de hooglichten waardoor de midtonen de overhand krijgen..en een wat contrastloze kleurtjes.
Jammer want zonder die sfeer was hij zeker beter geweest..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Eerlijke gezegd mis ik hier toch wat details in de hooglichten waardoor de midtonen de overhand krijgen..en een wat contrastloze kleurtjes.
Jammer want zonder die sfeer was hij zeker beter geweest..
Ik volg, 't is een mooie maar er zat (of zit) meer in.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Ik denk dat Pascal de grijze vlakken bedoelt op de uitlopende golven ? Het lijkt alsof er te hard aan de highlight recovery slider getrokken werd...
Ook bedankt voor je reactie. Ik vrees ten eerste dat ik Pascal zijn repliek verkeerd ingeschat heb en door de hooglichten op te trekken er meer detail zou inkrijgen...vandaar je terechte opmerking. Ten tweede vrees ik ook een beetje dat dit te hoog gegrepen is en buiten mijn bereik zal blijven gezien een kleurendefect van mijnentwege.
Ik denk echt niet dat het aangewezen is er nog een derde foto bij te plakken...zal dus eerst nog wat "droog" oefenen (thuis wat met de schuiverkers spelen) en later nog een poging doen.
Alvast bedankt voor jullie moeite.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment