Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Na een jaartje van afwezigheid: een van de prachtigste meren in Canada, gevuld door gletsjer water wat zorgt voor de prachtige kleuren. Hier wil ik zeker nog eens terugkomen om wat meer tijd te spenderen.
Dat blauwe was me ook opgevallen maar ook een pak onscherpte links en rechts in de bomen. Een lange sluitertijd lijkt me bij dit licht niet echt mogelijk dus zou dat niet goed kunnen verklaren..
Er zit een wel een storende blauwzweem op de voorgrond en achteraan op de bergen rechts.
Misschien daar wat blauw uithalen ?
Blauwzweem, als het echt een zweem is zit hij over de ganse foto....... ik denk hier in de voorgrond is het enkel het gereflecteerd licht van de blauwe lucht die erboven zit.
... ook een pak onscherpte links en rechts in de bomen.
Er stond heel wat wind, zodat er geen reflecties op het water waren en jammergenoeg wel een beetje beweging van de bomen... Daarom wil ik er zeker nog eens teruggaan, maar zoals steeds op vakantie moet je er het beste van proberen maken.
Comment