in Kiewit....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
k'heb de zon zien zakken...
Collapse
X
-
-
Re: k'heb de zon zien zakken...
Mooie opname, en bewerking.Je bent altijd welkom : http://www.florif.be/
Comment
-
Heel mooi, maar ik had ietsje meer naar links gekaderd, ik heb de indruk dat daar meer 'oranje hemel' is? Ik vind dat nu het rechterdeel van de foto een beetje te somber en in onevenwicht is tegenover het linkerdeel
De foto toont wel een uitgebreide dynamic range, een HDR?70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk berichtHeel mooi, maar ik had ietsje meer naar links gekaderd, ik heb de indruk dat daar meer 'oranje hemel' is? Ik vind dat nu het rechterdeel van de foto een beetje te somber en in onevenwicht is tegenover het linkerdeel
De foto toont wel een uitgebreide dynamic range, een HDR?
Dit wat bijgekruid met Nic software geeft dit resultaat.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtweer ne knappe pascal, wanneer geschoten ?
Comment
-
Wéér zo'n juweeltje, jij bent altijd op de juiste plaats op de juiste tijd en het dan nog zó kunnen vastleggen
'k Durf voor jou geen landschappeke posten hoor, maar kijk maar eens bij Macro & Close Up'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattra Bekijk berichtMooi de kleuren en belichting onder controle .... niettegenstaande het tegenlicht.
Prachtig !
Mvg, Quattra
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jacky2 Bekijk berichtWéér zo'n juweeltje, jij bent altijd op de juiste plaats op de juiste tijd en het dan nog zó kunnen vastleggen
'k Durf voor jou geen landschappeke posten hoor, maar kijk maar eens bij Macro & Close Up
Comment
-
-
Een lucht vol mooie kleuren en een nevel om van te dromen, meer heeft een mens niet nodig.
Knap gezien en vastgelegd
Comment
Comment