Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De saturatie...tja zal altijd een eeuwig knelpunt blijven van meningsverschillen..Zou hem daar ok wat minder bewerkt hebben..Weet niet wat de weersomstandigheden of kleuren daar te plekke waren maar wederom kan dat mijn pret niet bederven.
off topic:Jammer dat we gisteren elkaar niet tegen gekomen zijn om een babbel..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Vandaag eerst weer wat tijd voor BD gevonden. Bedankt iedereen voor de reacties.
Betreffende beeld heb ik bewerkt zoals die door mijn (gepolariseerd) zonnebril toen overkwam. Het heeft toen de hele ochtend flink geregend (zie achtergrond van deze beeld) De lucht was daardoor helemaal schoon van stof en as. Aan de oostkant van het eiland was de lucht in de late middag bijzonder van kleur. Alleen de meest bovenste stuk is extra bijgewerkt omdat ik het anders te eentonig vond.
Comment