Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Bij zulke wolken heb je uiteraard de neiging op er wat te veel op te zetten en niet meer te denken aan de compo..
De rotsen mochten iets meer. Maar ja ik ken dit..Als je daar komt dan ben je gewoon overweldigd door de weidsheid van de zee en land en is het redelijk moeilijk om je aan de regeltjes te houden.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Bij zulke wolken heb je uiteraard de neiging op er wat te veel op te zetten en niet meer te denken aan de compo.. door de weidsheid van de zee en land en is het redelijk moeilijk om je aan de regeltjes te houden.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Bij zulke wolken heb je uiteraard de neiging op er wat te veel op te zetten en niet meer te denken aan de compo..
De rotsen mochten iets meer. Maar ja ik ken dit..Als je daar komt dan ben je gewoon overweldigd door de weidsheid van de zee en land en is het redelijk moeilijk om je aan de regeltjes te houden.
Persoonlijk zou ik het gras in de rechterbenedenhoek laten beginnen, maar verder zie ik toch niks mis aan de compo ?
David Leemans Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr
We hebben elkaar daar waarschijnlijk gezien!!
Was er toen ook!!!( misschien daar beneden aan het wandelen)
Jammer!!
Had hier wat meer naar voren gekomen(als het mogelijk was natuurlijk) en geen voorgrond bijgenomen(geen gras), had je zowieso genoeg diepte in je foto!!
De wolken, de zee, de kleuren.....mooi!!!
Gr Pascale
Wat me direct opviel was die meeuw ! En nu kunnen we verder verplaatsen, beetje korter, beetje naar links... of naar onder. Ieder zijn eigen fotootje Overschouwelijk in beeld gebracht landschap
Persoonlijk zou ik het gras in de rechterbenedenhoek laten beginnen, maar verder zie ik toch niks mis aan de compo ?
Dat wil ik ook zeggen dat het gras beter een diagonaal maakt..
Ik sprak niet dat de compo slecht was...alleen dat je er dan plotseling anders over gaat denken.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
bedankt voor alle reacties, er zit ook steeds wat in dat klopt maar ik wil er ff 1 ding over kwijt: ik heb jaaaaaaaaaaaaren gras of wegranden of beekjes of noem maar op uit een hoekje laten vertrekken tot ik een beetje "mottig" werd van dat stereotiepe maar ik heb er zo ook zitten van toen die dag dat wél hebben(toch wat ingebakken ?) maar ik heb nogal bewust deze geplaatst, de reacties in die zin waren geen verrassing
We hebben elkaar daar waarschijnlijk gezien!!
Was er toen ook!!!( misschien daar beneden aan het wandelen)
Jammer!!
Had hier wat meer naar voren gekomen(als het mogelijk was natuurlijk) en geen voorgrond bijgenomen(geen gras), had je zowieso genoeg diepte in je foto!!
De wolken, de zee, de kleuren.....mooi!!!
Gr Pascale
Daar beneden ben ik ook geweest, misschien post ik nog ene van daar waar je dan als klein stipje op figureert (da's dan beslist op een sterk punt )
U daar tegenkomen was beslist een leuk toeval geweest, ik kom in die buurt zo ééns om de 10 jaar gemiddeld
Dat stapje of 2 meer vooruit dat had ik moeten doen vond ik zelf achteraf ook, afsluiting(etje) of niet ...
Comment