De laatste tijd aan het proberen licht te vangen, is het wat ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Licht vangen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Licht vangen
Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk berichtik ben het eens met Lut. 'k Vond de eerste foto prachtig tot ik de dikke nerf rechts onder zag. Als je die weglaat zodat het blad rechts in de hoek eindigt, heb je IMHO een heel mooie abstracte foto
grtjs,
jeannot
Comment
-
-
Mee eens ! Toch mooie reeks!
Grtz,Fabienne
Zeg wat jij wilt zeggen, in plaats van wat anderen willen horen.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
Had ik ook eer in M&CU's verwacht, maar met de cracks die daar zitten...
Mooie reeks en Lut maakt een uitstekende suggestie.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtHad ik ook eer in M&CU's verwacht, maar met de cracks die daar zitten...
Mooie reeks en Lut maakt een uitstekende suggestie.
groeten
jagertje
Comment
-
-
3x super mooi,
Snap alleen de keuze natuur en landschappen niet, tis toch macro, closeup? Of zijn die bladeren zo groot?
Maakt me zo en zo niet veel uit. Ze zijn zeer goed geluktvan stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.
Comment
Comment