Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The River Kwai

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• The River Kwai

's Ochtends ...

Re: The River Kwai

Beetje jammer van de ruis. Mis een beetje detail in wat volgens mij een mooie foto kan zijn. HDR zou hier misschien wat soelaas kunnen brengen.
    https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

't Was niet de bedoeling details weer te geven. En de ruis vind ik bijdragen tot de sfeer die het ochtendgebeuren met zich mee brengt.
      Maar ik respecteer jou mening.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
        't Was niet de bedoeling details weer te geven. En de ruis vind ik bijdragen tot de sfeer die het ochtendgebeuren met zich mee brengt.
        Maar ik respecteer jou mening.
        Dank je, maar je mag gerust een andere mening hebben hoor; ik heb daar geen probleem mee
        https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

En de rest heeft geen mening?

Comment

jep...heb mening, ik vindt de foto mooi!
            Maar idd de ruis stoort een beetje, waar mijn aandacht steeds naar toe getrokken wordt is het dak links op de foto. En de horizon ligt te centraal op de foto, misschien had je iets door de knieen kunnen gaan...weet niet , maar denk dat dat beter was.
            De tekst in de foto stoort ook.. sorry maar foto staat in discussie.
            Verder vindt ik de compo wel erg mooi.
            Last edited by knofje3116; 23 mei 2007, 19:48. Reden: te vaak misschien...
            Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

Een zeer stemmig beeld, maar ik haalde de tekst toch van de foto zelf af

Grtz

Comment

sorry foto staat niet in discussie. verkeerd gelezen.
                Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

Niet in discussie, wel blij met jullie meningen.
                  Ik post in show case omdat ik hem zelf goed vind. Indien er dan kritiek op komt die terecht is, kan ik dat enkel maar waarderen (en er iets uit leren).
                  Wat betreft die horizon: je hebt gelijk, had ik moeten weten dat die beter niet centraal staat
                  Ik volg ook wat betreft de 'storende' tekst. Ik zal het niet meer doen
                  De ruis ... tja ... misschien heeft het ook met smaak te maken? Of stijl? Maar ik ga hier zeker voorzichtig mee omspringen voortaan.
                  Toch bedankt voor de comments.

Comment

Working...
                  X