Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Treintje komt zo....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Treintje komt zo....

Knappe reeks maar voor je derde heb ik een boontje
    mvg,
    Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
      hele mooie reeks..... waarbij ik nr 1 prachtig vind met mooie lijnen/lichtval een sfeervolle plaat..
      Ik sluit me hier volledig bij aan. Wat een zalige sfeer straalt deze foto uit!
      Imagination is intelligence having fun.
      Piep!

Comment

Schitterende reeks, maar de eerste steekt er met kop en schouders boven uit door een sterke compositie met krachtige en mooie diagonalen die de naar de trein leiden.
        Daarbij komt nog dat een (verre) trein in een landschap dikwijls iets weemoedigs in zich draagt en in dit beeld is dat, mede door de mistflarden en het onwerkeijke licht, zeker zo. "Partir c'est mourir un peu" !

Bijzonder geslaagd, deze mag zo in de HOF...
        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
          Schitterende reeks, maar de eerste steekt er met kop en schouders boven uit door een sterke compositie met krachtige en mooie diagonalen die de naar de trein leiden.
          Daarbij komt nog dat een (verre) trein in een landschap dikwijls iets weemoedigs in zich draagt en in dit beeld is dat, mede door de mistflarden en het onwerkeijke licht, zeker zo. "Partir c'est mourir un peu" !

Bijzonder geslaagd, deze mag zo in de HOF...
          Greetz, Kariboe
          Ik wacht elke keer tot Kariboe zijn commentaar geleverd heeft. Behoef ik alleen nog maar te knikken en te roepen dat ik het er mee eens ben.
          meer over mijn fotografie is te vinden op
          http://www.nandoonline.com

Comment

Merci mensen voor de reaktie's

Comment

Ik kijk naar de nickname en dan naar de views, en dan is het zoals steeds bevestigd

Comment

Heb er me juist op betrapt dat het nu al de derde keer is dat ik naar deze foto's kom kijken. Ik vind ze prachtig
                -The Black Horses-
                Canon materiaal

www.theblackhorses.be

Comment

Working...
                X