Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ook nu weer zeer bedankt voor alle reacties. Ik word er verlegen van, maar vind ze natuurlijk zelf ook (erg) mooi.
Ik heb nog een serie "solitairs" gemaakt, maar ik moet even kijken of ze de moeite waard zijn. De komende dagen even geen tijd maar zijn ze goed dan mogen jullie ze zien.
Dippie, bedankt voor het opmerking van de maand, zal dit op het org. direct aanpassen.
Fantastische opnamen, vooral nummer 2 (maar ik ben blijkbaar lang niet de eerste die dat opmerkt )
Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE
Weer een mooie reeks hier
Op de 2de foto heb je voor- en achteraan een mooie waas hangen op de foto of, net alsof de voorkant van je lens aangedampt was?
Was dat soms mist of heb je speciale nabewerkingen gedaan om dit mooie effect te verkrijgen?
Schitterende reeks, met elk iets speciaals! De belichting is prachtig in alle 3 de foto's. De kleuren in foto 2 vind ik wel heel speciaal en dat heb je schitterend kunnen vastleggen. Excellent werk! Laat ze maar komen!
Weer een mooie reeks hier
Op de 2de foto heb je voor- en achteraan een mooie waas hangen op de foto of, net alsof de voorkant van je lens aangedampt was?
Was dat soms mist of heb je speciale nabewerkingen gedaan om dit mooie effect te verkrijgen?
Dank voor jouw opmerkingen. Neen, er is geen speciale nabewerking gedaan.
Behalve wat crop, usm, iests bijstellen van witbalans komt alles zo uit de camera. Je moet er wel wat voor over hebben om het mooie licht te vangen en natuurlijk een dosis geluk dat je er bent als er een combi is van mist, (de mist kwam en verdween steeds, dus met de minuut waren de omstandigheden anders) zon en kleur. Als ik er aan terug denk krijk ik het nog koud.
Comment