Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind de compositie weinig interessant en die donderwolken komen ook niet zo "donderend over" eerlijk gezegd. Je had in dit geval een ND Grad filter moeten gebruiken om het dreigende echt te kunnen weergeven.
De titel suggereert een dreigende donkere wolk boven dit landschap. Die is er niet, of komt niet uit de verf.
Afgezien van de verwachting die de titel geeft vind ik het een mooie foto. Misschien iets teveel voorgrond, maar het lichtspel op de velden is mooi.
Oke ik ben het volledig akkoord met Azhrarn... (ook wel met de anderen hoor maar ik denk dat azhrarn er vlak op zit.)
De titel is inderdaad slecht gekozen. Die donderwolk moest er immers nog aankomen op dat moment maar dat zie je niet op de foto.
Ik miste persoonlijk wat op de voorgrond (wat de lange voorgrond had kunnen doorbreken). Maar het was nu eenmaal langs een smal weggetje waar je bepaalde toeren uit moest halen om de auto aan de kant te gooien
Desondanks deze minpunten vond ik het lichtspel toch het voornaamste en meest geslaagde aan de foto. Misschien had ik dus beter mijn titel in die richting gestuurd.
Comment