Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Die eerste is zo standaard, dat ik nog wel ademloos naar het natuurwonder kijk, meer niet speciaal onder de indruk ben van de kunsten van de fotografe. De foto is gewoon mooi - zonder enige twijfel.
Die twijfel heb ik wel bij de tweede. De diepte mis ik toch een beetje, voornamelijk door het minimale contrast in het uitzicht - denk ik. Wellicht dat de compositie me niet zo aanspreekt. De horizon is zo recht, dat je bijna zou zeggen dat het land vlak is...
... net als in de derde. Die vind ik prachtig. Het is goed te zien dat deze ooit uitgestrekte vlakte is uitgesleten door erosie (zo was het toch, niet?). De foto heeft een verbluffende diepte door een aantal factoren: de lucht, het vergezicht, de voorgrond en last but not least, de nietige mens. Het geeft een goed besef hoe klein en onbeduidend we zijn - of hoe groots en wijds deze wereld is. Prachtige foto.
mooi gezegd!!! Zonder die persoon bij foto 3 zou die nog altijd mooi, maar een pak minder boeiend zijn!
( mag ik vragen welk programma je gebruikt voor de omkadering van je foto's +om die tekst eronder te zetten? )
groeten
renaat
Dat vroeg ik me nu ook af.
Wat een mooie serie!!
Persoonlijk vind ik de 2e het mooist. Die dore, grijze takken die afsteken tegen de rest van de prachtige kleuren
Ik ga voor je eerste foto.Goed gewerkt met voorgrond,krijg je mooie diepte in dit landschap.De kleuren vind ik ook zeer mooi (waan me op een andere planeet )
Grand Canyon is indrukwekkend door 't grootse, 't wijdse
maar persoonlijk vond ik Bryce Canyon mooier
mss ook door 't feit dat we daar een wandeling hebben gedaan
mensen als jullie naar 't Westen gaan, vergeet dan de National Parks niet te doen hé
prachtige dingen te zien
onze bustour back in '99 was goeie mix van steden (San Francisco, Las Vegas, ...) en nationale parken (Yosemite, Bryce Canyon, Death Valley, Monument Valley, Grand Canyon, ...)
( mag ik vragen welk programma je gebruikt voor de omkadering van je foto's +om die tekst eronder te zetten? )
groeten
renaat
Het kader heb ik zelf verzonnen en gemaakt in Photoshop. Hier kun je een Action van maken, dan is het makkelijk om zo bij elke foto toe te passen.
Alleen de titel pas ik dan even aan.
@allen: voor de rest bedankt voor jullie commentaar.
Comment