Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bidden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Bidden

    Oorspronkelijk geplaatst door jaja
    Als daaromtrent eventueel opmerkingen gemaakt worden door andere forumleden, dan kadert dat dus in hun persoonlijke perceptie.
    Meer moet daar niet achter gezocht worden.
    Als het echt niet kan, dan wordt door de moderatoren - na overleg - ingegrepen.
    Ga volledig met je mening akkoord, maar dit spreekt de persoonlijke perceptie toch tegen?

    Oorspronkelijk geplaatst door lut
    Als anderen mijn mening delen, dan wens ik deze topic te verwijderen.
    Hier wordt onmiddellijk bij de eerste post door een moderator gedreigd de foto te verwijderen. Je kan zeggen dat dit de persoonlijke perceptie is maar dan wel met het 'moderatorhoedje' op want gewone gebruikers kunnen geen posts verwijderen. Kan je dan nog speken van persoonlijke perceptie?
    Gallery: http://www.fotogallerij.be

    Comment


    • #17
      Re: Bidden

      ik ben ook nieuwsgierig nu hoor.

      En je kan toch ook respectvolle foto's nemen?

      Didier
      http://www.busimatch.com

      Comment


      • #18
        Re: Bidden

        @ dromer

        Iemand kan idd van een andere mening zijn, zo is het leven en lijkt mij een héél normaal iets...

        --Maar dat jij nu in al je vorige postings die je reeds op BD gedaan hebt, uw foto's aan het verwijderen bent, dat vind ik nu persoonlijk wel sterk overdreven en overtrokken hoor, kleinzielig zelfs.


        Een fotograaf die geen kritiek kan hebben of verdragen(op zijn werk) staat wel op een héél eenzame hoogte...


        EDIT: Als het om de reactie van Lut gaat, had ook hier met een simpel PM'meke deze zaak opgelost geweest, zeker weten!
        Last edited by teddy-bear; 11 oktober 2005, 13:06.

        Comment


        • #19
          Re: Bidden

          Inderdaad Dromer. Misschien wil je dit niet horen, maar ik vind je reactie er ook wel over.
          Het zou jammer zijn geen foto's meer van je te mogen aanschouwen op dit forum.

          Dus, Dromer, slik je trots even door en doe gewoon je ding man.
          Je was goe bezig, ook al ...

          Comment


          • #20
            Re: Bidden

            Mag ik even herinneren, dat ik de topic "wenste" te verwijderen "indien anderen mijn mening delen"?
            Ik heb ook niet geschreven dat deze foto niet kan... , ik zou het alleen niet appreciëren mocht dit een onverwachte opname zijn.

            Als ik overtuigd was dat deze foto niet kon, dan had ik de topic verwijderd, nu niet!
            Als mijn mening niet gevolgd wordt, dan mag die foto hier zeer zeker getoond worden. Ik wil zelfs mijn mening niet opdringen aan anderen.
            Dromer had bij de foto misschien ook kunnen vermelden dat de dame op de hoogte was en er geen probleem van maakte.

            Voor haar geen probleem, dan voor mij ook niet.

            Comment


            • #21
              Re: Bidden

              Oorspronkelijk geplaatst door lut
              Mag ik even herinneren, dat ik de topic "wenste" te verwijderen "indien anderen mijn mening delen"?
              Klopt, ik heb toch heel de zin gequote.

              Oorspronkelijk geplaatst door lut
              Dromer had bij de foto misschien ook kunnen vermelden dat de dame op de hoogte was en er geen probleem van maakte.

              Voor haar geen probleem, dan voor mij ook niet.
              Heb de foto niet gezien dus kan niet echt oordelen, dromer had dat misschien best vermeld, jij had het kunnen vragen alvorens het woord 'verwijderen' te gebruiken. Als moderator komt dit toch anders over.

              Anyway, de reactie van dromer nu is er ver over, dat is gewoon het forum verpesten met lege posts waardoor reacties op die posts die niet meer ter zake doen. (@dromer) Tof voor de mensen die de moeite hebben genomen een antwoord op een foto van jou te schrijven!
              Gallery: http://www.fotogallerij.be

              Comment


              • #22
                Re: Bidden

                Sluit deze topic aub af.

                Comment


                • #23
                  Re: Bidden

                  Hallo rept,

                  Met persoonlijke perceptie heb ik het uiteraard over hoe iemand, individueel, kijkt naar of de dingen aanvoelt, het "wat vind ik ervan?"-gevoel.

                  En als een "niet kunnen" onderwerp zou verwijderd worden, dan is dat steeds na overleg binnen de moderatorengroep.
                  Daar is het dan dan de "som" van de persoonlijke percepties die tot een consensus leidt.
                  Het "dreigen" is toch eerst als vraag gesteld - een vraag die ook in de moderatorengroep is gesteld ...

                  Nu, op zich vind ik het niet erg dat er af en toe eens een ethische waarde getoetst wordt, zonder daarom de poster in kwestie aan te vallen, dat staat hier buiten. Zolang het op een "nette" manier gebeurd is er niks aan de hand. Meningen kunnen (en mogen) nu eenmaal verschillen.

                  Jaja

                  Oorspronkelijk geplaatst door rept
                  Ga volledig met je mening akkoord, maar dit spreekt de persoonlijke perceptie toch tegen?



                  Hier wordt onmiddellijk bij de eerste post door een moderator gedreigd de foto te verwijderen. Je kan zeggen dat dit de persoonlijke perceptie is maar dan wel met het 'moderatorhoedje' op want gewone gebruikers kunnen geen posts verwijderen. Kan je dan nog speken van persoonlijke perceptie?
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #24
                    Re: Bidden

                    Volgens mij moet dit zeker kunnen. Het "onderwerp" is met "eerbied" en "respect" in beeld gebracht.
                    Jan Akkermans
                    (BD1097BE)
                    Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

                    Comment


                    • #25
                      Re: Bidden

                      nice nice
                      Last edited by demiurg; 6 april 2006, 17:30.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Bidden

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans
                        Volgens mij moet dit zeker kunnen. Het "onderwerp" is met "eerbied" en "respect" in beeld gebracht.
                        Vind ik ook , ben zelf zeer gelovig opgevoed.
                        Ga elke zondag naar de kerk, ben zo opgevoedt en heb respect voor de overledenen.
                        Heb op het net al anderre dingen zien circuleren wat zwaar en terrecht onder vuur lag door Kerkelijke instantie's.

                        Heb echter een opmerking, zou de naam van de zerk rechts ietsje wijzigen zodat de naam niet leesbaar meeer wordt.
                        De vrouw wordt zoals vermeld met respect getoond .
                        Foto is anders wel goed.
                        doet zo een beetje 11 november gevoel op mij neerkomen.

                        Grts
                        Formatje

                        Comment


                        • #27
                          Re: Bidden

                          Inderdaad met heel veel gevoel en respectvol in beeld gebracht, Dromer!
                          Verdriet, maar ook liefde en tederheid; de foto straalt een vreemde combinatie van gevoelens uit. Een sterke foto!
                          Is this the real life? Is this just fantasy?
                          Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

                          Comment


                          • #28
                            Re: Bidden

                            Fijn dat de foto er terug staat en inderdaad in z/w beter.

                            Lut je hebt dat als moderator uitstekend gedaan, je hebt je bedenkingen gemaakt, maar je wil niet opgedrongen

                            Ook dat moet "dromer" respecteren, net zo goed als de andere meningen.

                            De opmerking de naam van de zerk weg te laten, had ik vanmorgen ook willen zeggen.

                            Al bij al is dit een gevoelig onderwerp en langs één kant begrijp ik het niet goed.

                            Vreugde kan mooi worden weergegeven, maar ook verdriet, zeker zoals hier.
                            Hierbij heb ik het alleen maar om de weergegeven foto.

                            Het laat de mensen tevens beseffen dat er nog wat anders bestaat als dansen en sjansen.

                            Toch een kleine voetnoot naar de raad van bestuur van deze site. Leg jullie oor eens te luisteren bij iemand zoals "peterken" dacht ik toch dat zijn naam was. Hij is jurist volgens z'n eigen woorden en misschien kan, en ik ken de man echt niet, hij jullie helpen om eea in voor iedereen duidelijke termen uit leggen wat de gevolgen kunnen zijn van acties van de leden.

                            Laat het duidelijk zijn, ik wil helemaal geen nieuwe polimiek starten aub.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Bidden

                              Ik vind dit een sterke foto met een diepe boodschap. Hij is confronterend omdat hij de kijker herinnert aan een minder aangenaam gegeven dat inherent is aan het leven.
                              Hij maakt diepe gevoelens los. [Wat de eigenschap is van een sterk beeld.]
                              De foto hiervoor verwijderen is imho een foute keuze.

                              Dan moet je dit ook doen met alle foto's die velen hier van onbekende ,lachende, spelende, etende, vrijende,... mensen posten.
                              Bekijk eens het overzicht van de 50 winnaars v/d World Press Photo. Die tonen bijna allemaal mensen in hun diepste leed. Ongevraagd waarschijnlijk.

                              Een grens trekken op een forum als BD is geen makkelijke taak. Ik heb dan ook begrip en respect voor de (emotionele) reacties. Maar ik volg ze niet.
                              Last edited by pendragon; 11 oktober 2005, 18:44.
                              Meer foto's op mijn website

                              Comment


                              • #30
                                Re: Bidden

                                Ik snap eerlijk gezegd alle commotie rond deze foto niet.
                                Voor mij is dit gewoon een goeie foto. Mooi!

                                Comment

                                Working...
                                X