Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verse durian in Bali

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Verse durian in Bali

    Tijdens onze rondreis in Bali in oktober vorig jaar, zag ik deze vrouw met verse durian, een vrucht die je vaak bij de lokale bevolking en markten ziet, maar niet in hotels omwille van hun indringende geur bij rijpheid.



    Update



    Bedankt voor het kijken ! Feedback is steeds welkom.
    Last edited by Elscn; 21 april 2024, 08:13. Reden: Hierbij een update na feedback, waarvoor dank ! Heb de foto wat meer gecropt. Het onderwerp komt dan inderdaad nog meer tot zijn recht.

  • #2
    Het onderwerp is hier de dame met de vruchten wat een mooi tafereel oplevert met mooie kleuren. Zou het dan niet beter zijn om de bovenkant tot juist onder het deurhengsel te croppen? dan komt het onderwerp beter tot zijn recht en

    levert een mooie foto op, das mijn gedacht hé. Ik vind het wel een mooie foto
    grt
    Gerrit

    Comment


    • #3
      Bedankt voor de feedback ! Het onderwerp komt inderdaad meer tot haar recht door het beeld nog wat te croppen. Ik heb er wel voor gekozen om bovenaan nog een klein deeltje te bewaren als omkadering van het beeld.

      Comment


      • #4
        Heel toffe foto van deze vrouw. Mooi gebruik gemaakt van scherpte/diepte.

        Comment


        • #5
          ik vind het spijtig dat de vrouw gebukt staat - daardoor verlies je toch het contact
          Moest het nu een arbeidster zijn die gebukt werk verricht ok - maar hier
          Gewoon mijn gedacht he
          geeft wel mooi sfeer weer met warme kleuren
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Leuke reisfoto. De update is inderdaad de nog betere foto. De kleuren zitten allemaal samen in eenzelfde warme sfeer. Top.
            Straatfotograaf in Antwerpen

            Comment

            Working...
            X