Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Tja, Gino, wat zal ik zeggen.... Ik denk dat ik een betere vampirella kan maken, want ik heb nog veel meer last van de warmte gehad... Met andere woorden: als je wilt prutsen moet je ook FLINK durven te prutsen
Sorry, je hebt er een beetje naar gemaakt: hoe durf je zo'n aardig meisje als vampirella af te beelden
Uhhhh, als dit TE erg is naar jouw mening dan moet je het even laten weten dan verwijder ik het plaatje (maar dat spreekt voor zich, nietwaar).
ogen vind ik zeker niet mis (da wist je al van ander forum), maar wat me vaak opvalt is dat het licht op het haar te fel is (weggebrande haren).. dat had ik nog vergeten toe te voegen :-)
maar wat me vaak opvalt is dat het licht op het haar te fel is (weggebrande haren)
Yep, goed gezien.
Dit komt omdat ik de volledige shoot moeten doen heb met een defecte flitser. Achtergrondflitser zijn electronica was defekt en kon niet meer geregeld worden. Heeft dus gans de shoot de volle 250W gegeven, met deze resultaten als gevolg.
Kon ook nog die achtergrondflitser weggelaten hebben, maar resultaat was nog veel slechter.
En kon nu Caroleke toch nie terug naar Luik sturen zonder foto's he. ( de volgende keer dat ik zoiets voorheb kom ik wel aan uw deur kloppen )
Comment