Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dreaming
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Dreaming
Ik vind dit een sterk beeld, mooie subframing zo voor die schouw. Knappe aflijning van je subject in het decor. Veel sfeer door het licht. Die stoel past voor mij helemaal bij dit model in deze styling en setting. zwartwitomzetting/scherptediepte is super.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddyhel Bekijk berichtIk vind dit een sterk beeld, mooie subframing zo voor die schouw. Knappe aflijning van je subject in het decor. Veel sfeer door het licht. Die stoel past voor mij helemaal bij dit model in deze styling en setting. zwartwitomzetting/scherptediepte is super.
Comment
-
Een interessante foto !
De stoel vloekt inderdaad een heel klein beetje in dat interieur, een oude houten had waarschijnlijk beter gepast ?
Misschien was dit niet voorhanden ?... maar zo een grote afbreuk doet die stoel nu ook weer niet
Iets dat ik eigenlijk belangrijker vind ( omdat het hier gaat over model fotografie, en niet over stoel fotografie ! )
is het strijklicht dat niet mooi valt op haar rechter bil, knie en been, is niet zo glamour achtig, nog flatterend voor het model.
Dit is eigenlijk het eerste dat ik zag als probleem in deze verder hele mooie foto.
Om dit te vermijden, had je het model enkele graden naar links kunnen draaien, of indien je lichtbron verplaatsbaar was,
deze korter bij je camera standpunt te plaatsen, niet veel 20cm zou volstaan denk ik.
D.
Comment
-
-
-
Comment