Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ook een portretje
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: ook een portretje
Heel mooi, al had ze haar hoofd iets meer mogen draaien, zodat haar rechteroog wat beter uitkwam.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Is dat niet hetzelfde model dat we al vaak hebben zien terugkomen in je foto’s?
Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
En dat zijn er 3 die ik even snel terughaal. Er zijn er nog meer. Ze staat bvb. ook nog op de foto met dat varken. Jammer dat dit ook weer naar boven komt.
Zoals reeds door anderen ook gezegd. Dit was mijn laatste reactie op een post van u.
Comment
-
Trek zoveel foto’s als je wil, mij niet gelaten. Maar laat het om een ander geacht forumlid belachelijk te willen makenMy Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk berichtTrek zoveel foto’s als je wil, mij niet gelaten. Maar laat het om een ander geacht forumlid belachelijk te willen maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk berichtIs dat niet hetzelfde model dat we al vaak hebben zien terugkomen in je foto’s?
En dat zijn er 3 die ik even snel terughaal. Er zijn er nog meer. Ze staat bvb. ook nog op de foto met dat varken. Jammer dat dit ook weer naar boven komt.
Zoals reeds door anderen ook gezegd. Dit was mijn laatste reactie op een post van u.Last edited by D.B.D; 19 juli 2019, 10:27.
Comment
-
-
Maar ook hier laat je weer heel andere dingen uitschijnen. Leonide plaatst een paar heel sterke portretten van toevallige voorbijgangers. Plots zet je een zelfde soort portret op het forum. Echter heb je duidelijk een tijd geleden al een heel uitgebreide shoot gedaan met dat model. Geef toe dat het weer allemaal heel onwaarschijnlijk klinkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk berichtMaar ook hier laat je weer heel andere dingen uitschijnen. Leonide plaatst een paar heel sterke portretten van toevallige voorbijgangers. Plots zet je een zelfde soort portret op het forum. Echter heb je duidelijk een tijd geleden al een heel uitgebreide shoot gedaan met dat model. Geef toe dat het weer allemaal heel onwaarschijnlijk klinkt.
Ps" Plots zet je een zelfde soort portret op het forum", je zou de rollen kunnen omdraaien hé en ik ben blij dat je het sterke beelden vind want dat is moeilijk over je lippen te krijgen
Comment
-
Ai ai, wat een circus hier weer. Stop toch eens met altijd te liegen en een ander waarvan je het niveau niet haalt in de rapte te willen nabootsen. Zelfs op het gebied van belichting en bewerking als pose benader je nog niet de stijl van Leonide. Nederigheid zou je kunnen sieren maar dat staat niet in je woordenboek.
Sterk portret vind je zelf? Niet mee akkoord, maar dat is mijn mening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk berichtMaar ook hier laat je weer heel andere dingen uitschijnen. Leonide plaatst een paar heel sterke portretten van toevallige voorbijgangers. Plots zet je een zelfde soort portret op het forum. Echter heb je duidelijk een tijd geleden al een heel uitgebreide shoot gedaan met dat model. Geef toe dat het weer allemaal heel onwaarschijnlijk klinkt.
Beoordeel gewoon de foto naar kwaliteit. Mij wordt bij mijn portretten ook soms gevraagd van wie is dat. Ik zeg dan van die ken je toch niet en is niet belangrijk. Het gaat u overigens niet aan dat iemand een zelfde soort foto plaatst als een ander.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk berichtHet is helemaal niet relevant 'ook al beweren ze dat zelf' of DBD of Leonide een 'toevallige' voorbijganger portretteert of gebruik maken van een model waar ze vaker mee werken.
Beoordeel gewoon de foto naar kwaliteit. Mij wordt bij mijn portretten ook soms gevraagd van wie is dat. Ik zeg dan van die ken je toch niet en is niet belangrijk. Het gaat u overigens niet aan dat iemand een zelfde soort foto plaatst als een ander.
Verder gaat het mij inderdaad niet aan door wie of wat iemand zich laat inspireren, en ik vind het zelfs mooi dat iemand zo hoog oploopt met een bepaalde stijl dat ernaar gestreefd wordt om dit te evenaren. Als dan echter blijkt dat er niet dezelfde werkwijzen gehanteerd worden, dan heb ik daar wel problemen mee...
Zoals overal geldt, is dit uiteraard enkel mijn mening, waar ik overigens het recht op heb om deze te laten horen, zolang ik dit op een beleefde en respectvolle manier doe. Als er problemen zijn met de manier waarop ik dit heb aangekaart, dan hoor ik dat graag, en sta ik open voor suggesties om dit volgende keer beter te brengen. Echter ga ik mijn mening niet inslikken. En het blijft dat ik het gevoel krijg dat de waarheid hier nogmaals geweld wordt aangedaan.
Ik heb mijn conclusies getrokken, en ga er verder niet meer op in. De maker van de foto heeft de kans gehad om zijn weerwoord met verduidelijking te bieden, zaak wat mij betreft afgehandeld en gesloten.
Groeten,
Tom.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk berichtHet is helemaal niet relevant 'ook al beweren ze dat zelf' of DBD of Leonide een 'toevallige' voorbijganger portretteert of gebruik maken van een model waar ze vaker mee werken.
Comment
Comment