Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Janca (bis)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Janca (bis)

Dit is een tweede foto van Janca. Bij de eerste was er nogal wat kritiek aangaande haar houding. De bewerking daarentegen viel bij sommigen wel in de smaak.
    Bij deze foto is haar houding totaal anders maar heb ik dezelfde bewerking toegepast.
    Laat maar horen of dit beter is.
    Alvast bedankt.
    R.

UPDATE
    Op verzoek van 'SweetAsPepper' hieronder een gecropte versie. Laat maar weten welke jullie de beste vinden.
    Alvast bedankt.
    R.

Last edited by Rudi J; 26 februari 2012, 13:27.

Re: Janca (bis)

Ik kan deze veel beter smaken dan je eerste foto. Voor mij zijn de houding en de toning nu mooi en creëren ze een intiem beeld.

Als ik toch een suggestie mag doen: ik zou links en onderaan nog een flink stuk croppen. Als je wil weten wat ik bedoel, stuur dan even een PM en dan stuur ik je een verder gecropte versie door.

Mvg

Peter
    Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

Comment

Ik vind dit een heel knap beeld waar de bewerking goed bij past
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

vergelijken met andere foto's is niet zo'n mijn ding ik bekijk hem gewoon solo en dan moet ik zeggen dat ik dit een hele gave plaat vind

Comment

echt een heel knappe plaat, zeer mooi!
          These days, everyone has so much to say, they talk their lives away
          Live your dream, take a shot!

Comment

Voor mij gecropt, deze foto doet me wel wat. Mooi!
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

Comment

Working...
            X