Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ook akkoord met Bouk maar voor de rest vind ik de toning en kleuren hier echt wel knap. (ook de background past op gebied van kleuren)
Mij stoort te ruimte aan de bovenkant wel een beetje. Zelfs met een prachtig gestyled kapsel mag voor mij bovenaan gescalpeerd worden..
Ik vind hem best geslaagd, de 'breuk' op de achtergrond loopt gelijk met de ogen.
Hij stoort op een goede manier, voor mij benadrukt het de ogen gewoon extra en zorgt voor een foto die er tussenuit springt en je dwingt op ernaar te kijken.
die achtergrond lijkt mij althans goed gekozen
een crop onderaan tot net boven de moedervlek lijkt mij ook wel iets, maar dan is dat handje weer wat vreemd
nice job
groetjes
ronny
Last edited by lonely_driver; 16 juni 2011, 19:57.
Reden: taalfoutje
Was het water op de achtergrond dan kwam er zeker de opmarking dat de zee leegloopt.
BG stoort me. Schaduw op duim ligt in de zelfde lijn als de schaduw van de BG. Goed gemikt maar diepte wordt er door verstoort
Was het water op de achtergrond dan kwam er zeker de opmarking dat de zee leegloopt.
BG stoort me. Schaduw op duim ligt in de zelfde lijn als de schaduw van de BG. Goed gemikt maar diepte wordt er door verstoort
Tja, had er water op gestaan, zou ik hem in landschappen gepost hebben hé
Comment