Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ik vind het model iets te veel echt geposeerd. Waar ik bvb op doel zijn de handen die heel kunstmatig gehouden worden. Kan natuurlijk ook de bedoeling geweest zijn belichting en dergelijke lijkt wel
ik vind het model iets te veel echt geposeerd. Waar ik bvb op doel zijn de handen die heel kunstmatig gehouden worden. Kan natuurlijk ook de bedoeling geweest zijn
Dat was het wel, ja. Ik heb voor mijn eindwerk geen pro-modellen gebruikt, dus het is ook voor hen een grote uitdaging om de houding na te bootsen.
Misschien is de link naar de 'echte' filmposter wel interessant.
Als je een model laat poseren, altijd op de handen letten, het is iets wat je snel vergeet, maar wel belangrijk.
Gespannen handen of een vuist en je foto is mislukt.
Kijk maar eens goed naar de originele foto, haar handen zijn wel gestrekt, maar niet gespannen.
Als je een model laat poseren, altijd op de handen letten, het is iets wat je snel vergeet, maar wel belangrijk.
Gespannen handen of een vuist en je foto is mislukt.
Kijk maar eens goed naar de originele foto, haar handen zijn wel gestrekt, maar niet gespannen.
met die handen volg ik, maar toch een mooi plaatje Nena
Comment