Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
komt inderdaar met het kader nogal morbide over
mooie Z/W omzetting maar bekijk eens je levels want ik zie heldere vlekken onder de buik, rond het hoofd en achter de rug.
komt inderdaar met het kader nogal morbide over
mooie Z/W omzetting maar bekijk eens je levels want ik zie heldere vlekken onder de buik, rond het hoofd en achter de rug.
van de levels was inderdaad zo, heb mijn scherm hier meer "brightness" gegeven en toen zag ik het ook : dank voor de opmerking
heb ook 2 x een verbetering toegevoegd, 1 verbetering zonder kader, en 1 verbetering met kader (foto 2, 3) en persoonlijk vind ik de kader niet echt een afbreuk.
wat een trieste afbeelding, wat volgens mij een blijde gebeurtenis zou moeten zijn.
grt,bouk.
geef toch licht aan dit vrolijk gebeuren, zoals bouk zegt "triest" en gelijk heeft hij.
al dit donker geeft een trieste indruk, dus snap ik niet goed jou bedoeling van dit plaatje
groetjes
ronny
Comment