Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nu moet je mij toch eens zeggen wat er hier mis is met de huid??
Of het ligt aan mijn EIZO scherm en moet ik dringend van scherm veranderen.
Althans op de wacom die nog een beter weergave geeft van beeld kwaliteit zie ik niets maar dan ook niets verkeerd qua verschil aan de huid
mooi plaatje btw
mooi !
Ik denk dat Bouk bedoelt dat de rechterhand iets blauwer van toon is ( en donkerder ) dan de rechterarm .
Voor mij is het enige minpuntje de stand van de rechtervoet waardoor deze nu lijkt over te gaan van tenen naar onderbeen.
mooie foto....met minpuntje dat walter aanhaalt.
qua huid....waar jullie een beeld op afbreken versta ik toch niet. hand en rechterschouder zijn toch normaal. en dan nog...als iemand een beeld als dit placht, om daar dan over te beginnen.
qua huid....waar jullie een beeld op afbreken versta ik toch niet. hand en rechterschouder zijn toch normaal. en dan nog...als iemand een beeld als dit placht, om daar dan over te beginnen.
Volg volledig. Comment leveren mag en moet, maar het mag wel een beetje serieus blijven hé...
Mooie plaat qua opbouw, toning en sfeer. I like it...
Foto niet meer te zien, ik denk dat er klompen en handen gerepareerd worden??
Sorry, hij iser weer idd wat kleurverschil, maar niet schokkend, volgens mij puur delen die in de schaduw vallen dus kun jeniet veel aan doen vinnum niet verkeerd
Foto niet meer te zien, ik denk dat er klompen en handen gerepareerd worden??
Sorry, hij iser weer idd wat kleurverschil, maar niet schokkend, vinnum niet verkeerd
Comment