Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dressed to kill

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dressed to kill

Fotoshoot voor eindexamen in categorie "in scène gezette foto" ...

Enjoy !

Tjerri

Re: Dressed to kill

Prima keuze van groothoekobjectief en laag opnamestandpunt. Resultaat is een foto met dramatische inhoud.
    Zie de opname zeer goed als werkopname bij een cinematografisch gebeuren maar op louter fotografische kwaliteit zijn er wel enkele opmerkingen, zoals verlichting en ietwat slordige cropping.
    Actie van spelers is goed in beeld gezet met extra aandacht voor het juiste moment (zie glas op schuin dienblad).
    Voor mij zeer verdienstelijk.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Re: Dressed to kill

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
      Prima keuze van groothoekobjectief en laag opnamestandpunt. Resultaat is een foto met dramatische inhoud.
      Zie de opname zeer goed als werkopname bij een cinematografisch gebeuren maar op louter fotografische kwaliteit zijn er wel enkele opmerkingen, zoals verlichting en ietwat slordige cropping.
      Actie van spelers is goed in beeld gezet met extra aandacht voor het juiste moment (zie glas op schuin dienblad).
      Voor mij zeer verdienstelijk.

Henri
      Bedankt voor je commentaar enne ... ik kan me er volledig in terugvinden. Er is niet gecropt maar we konden niet verder meer achteruit. Er kwam echter zoveel bij te kijken dat "details" verloren gingen in het geheel. De belichting ... tja, er zijn zoveel dingen waarover ik niet tevreden ben. Die details weet je wel. De belichting "leek" goed op het moment zelf. Achteraf bekeken 't Is een steile leercurve he
      Maar over het geheel gezien ben ik toch tevreden. Vooral de nabewerking vind ik geslaagd (crossprocessing).

Tjerri

Comment

Working...
      X