Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Segun /2/

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Segun /2/

Zelfde plaats, bijna zelfde setup+ Flitsje met kleurtje op achtergrond toegevoegd.

voor update

Last edited by paly; 6 april 2010, 10:08.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Re: Segun /2/

Ook weer een knappe plaat. Mooi belicht. Dat kleurtje op de achtergrond doet het wel.
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
      Ook weer een knappe plaat. Mooi belicht. Dat kleurtje op de achtergrond doet het wel.
      Leuke kleuren indeed!

Comment

Hela Patrick, zomaar in mijn achtertuin en dan nog gewapend.
        Knap plaatje. Mooie belichting, al had ik de revolver graag iets meer in beeld gezien ( zwarte revolver tegen zwarte broek )
        Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Heel goede foto met mooie kleuren en mooi licht.
          Ik had het model alleen niet op de overgang van 1 tegels gezet.
          Zo loopt die streep dwars door hem heen, afleidend vind ik...

Comment

Ik ga met bovenstaande reacties mee.

Ik had niet eens gezien dat model een revolver in zijn hand had! De lijn, die Brigitte noemde is idd storend, maar weer een leermomentje!

De kleur vind ik persoonlijk ook een mooie subtiele toevoeging, al met al een mooie plaat!

Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht
              Hela Patrick, zomaar in mijn achtertuin en dan nog gewapend.
              Knap plaatje. Mooie belichting, al had ik de revolver graag iets meer in beeld gezien ( zwarte revolver tegen zwarte broek )
              het is een pistool btw...

maar je hebt gelijk, het pistool hangt nu een beetje anoniem in beeld, die had er best wat meer uit kunnen springen..

Comment

Thx voor jullie reacties. Pistool zat idd beetje in het donker.
                Foto vervangen door een update. (link naar oude staat er ook nog)
                Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Working...
                X