Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
strobist meetup
model: Segun Adebambo
1xsb25 in beauty dish rechts van camera hoog
1xsb25 bare rechts van camera, achter model
1xsb25 bare links van camera, achter model
Persoon is voor mij persoonlijk perfect uitgelicht. Expressie en houding zijn ook goed. Maar van de compositie en de rest vd foto ben ik minder overtuigd... Boven zijn hoofd is er teveel lege ruimte tov. onder z'n voeten en mss had de rest vd hal ook lichtjes opgelicht mogen worden. En om het "af" te maken, zou ik nog bv. een oldtimer links achter hem plaats (in de lege ruimte). Enfin, just my 2 cents... Maar mijn algemeen gevoel zegt: goede foto!
Paly, prachtige foto.. Mooi vastgelegd! Misschien enig punt dat ik liever had gezien:
een iets sterker uitgelichte achtergrond (maar ik kan dus niet weten of dit mogelijk is
onder de lichtomstandigheden ginder)
Heel knap uitgelichte plaat. Je gaat er zo bij verder fantaseren over een scenario. Prachtig gedaan
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment