Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mirte

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mirte

en close up:

Re: Mirte

twee mooie, maar vooral de close up

Comment

Genieten van twee mooie platen
      Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

Ik begrijp de compo van de eerste foto niet helemaal....ik had liever haar handje en arm er helemaal op gezien of een krappere crop.
        Dat wat de eerste foto wel heeft, mist de tweede foto: leven in de oogjes. De soberheid van de foto's vind ik wel mooi

Het is wel een super snoes

Comment

Eerste lijkt meer een snapshot, waarbij het model per ongeluk op de set komt gewandeld. Afgesneden hand, rare compo, duim in mond. De huidskleur in de eerste lijkt me dan wel weer perfect.

De tweede: mooie compo. Moest ze in de lens kijken en de huidskleur hebben van in de eerste, zou het perfect zijn!

Comment

van de tweede was ik zelf nou juist zo gecharmeerd omdat ze nietin de lens kijkt

Comment

Bij foto twee nog 2 catchlights inshoppen en die is af

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
                van de tweede was ik zelf nou juist zo gecharmeerd omdat ze nietin de lens kijkt
                en gelijk krijg je van mij, lijkt me zo veel beter, wegkijkend van de lens
                Mvg
                ronny
                gewoon een canonneke

Comment

Working...
                X