Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoog geplaatste personen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• hoog geplaatste personen

In de gemeente Lint viel enkele maande geleden een hoog spanning mast omver vanwege een windhoos. Thans is men bezig de nieuwe te monteren.
    Opnamen met Sony 900 en Minolta 80-200 lens + 2x converter.

Re: hoog geplaatste personen

133 bezoekers en nul reacties.
    Ik weet het: spuw jullie gal maar op mij omdat ik weeral de aandacht vestig op het feit dat de meeste bezoekers op dit subforum enkel voyeurs zijn op zoek naar plastic studiopopjes.

Edit Mod Franciskine : Iedereen is vrij om te reageren of niet, en niet iedereen heeft dezelfde smaak, gelieve dus dergelijke commentaar achterwege te laten aub.

Voor mij een pracht posting die ons echte mensen toont in hun ware leefwereld.
    Proficiat en nog meer van dergelijke realiteiten.
    Slechts één kleine opmerking: had graag een opname gezien die de mensen toont in een algemeen zicht waarbij vooral de hoogte in beeld wordt gebracht.

Henri
    Last edited by Franciskine; 14 december 2009, 06:29.
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Ik vind die 2e foto schitterend, hoe die man met haast onmogelijke manoeuvres naar boven klautert terwijl de andere met de pet licht geamuseerd toekijkt.
      Toffe plaat!

gr,
      Jan

Comment

Henri, gij moet in den politiek!

OT: Inhoudelijk zijn't spectaculaire beelden, maar fotografisch niet echt IMHO.
        Witbalans mocht voor mij overal gelijk zijn bvb.

Comment

Mooie reeks.
          Vooral de tweede foto.

Comment

mooie reeks en ga voor de eerste van wegen dat blok.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Vind dit best wel een leuke en interessante reeks, al had ook ik er graag een foto bij
              gezien die aantoonde op welke hoogte deze man hun capriolen uithalen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                Slechts één kleine opmerking: had graag een opname gezien die de mensen toont in een algemeen zicht waarbij vooral de hoogte in beeld wordt gebracht.
                Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                Vind dit best wel een leuke en interessante reeks, al had ook ik er graag een foto bij
                gezien die aantoonde op welke hoogte deze man hun capriolen uithalen
                Was ook mijn eerste reactie : mooie zoom, mooie scherpte, maar geen idee op welke hoogte dit afspeelt. Kon evengoed op 1/2 meter van de grond zijn. Je had hierbij ook een foto kunnen plaatsen genomen met de 80 zonder convertor, dan zou die mensen hun werk ook goed in het plaatje komen.

Dany_

Comment

Working...
                X